Sjokktittel får språkrefs

Ai ai ai. Det svir alltid litt når en tittel eller ingress jeg står bak blir dratt frem i Dagens Næringslivs «Lest siden sist». Selv blar jeg alltid opp til side tre i den rosa avisen først ved frokostbordet lørdag morgen. Forrige gang jeg så mitt eget verk der, var etter en heller pinlige tittelen «Tapssluk snur skuta». Jepp, jeg plumpet ut i metaforhavet med begge beina, og ble godt stående. Denne gangen er det ingressen fra Helen Rask intervjuet i lørdagens Magasin som ble hentet frem:

Etter ti år legger glamourmodell Helene Rask (28) puppene på hylla»

Anatominytt i Dagbladet.

Jepp. Det svir. Men kan jeg i det minste til mitt forsvar si at hun faktisk har – helt fysisk – lagt puppene på hylla? 700 gram i hver pupp er kassert. Teller ikke det? Litt? Bitte litt?

1 kommentar

Filed under Ingvild Wedaa Tennfjord, Magasinet

One response to “Sjokktittel får språkrefs

  1. Stubb

    Du skulle skrevet at hun la hyllene på hylla.

Legg igjen en kommentar

