Bloggpris fra Ordfront!

Fy søren så kjekt det er å få så mange gode tilbakemeldinger. Sist ut er Sylvi som har bloggen Ordfront. Med prisen følger mine anbefalinger til syv andre bloggere og syv hemmeligheter om meg selv. Okey, here we go:

Min favorittblogger of all times er Astrid Meland. Kunnskapsrik, smart og veldig, veldig morsom. Jeg følger også Øyvind Holen og Marta Breen, som til tross for at de bor ganske så tett, har ulik tone og interesseområde. Som mange vet er jeg litt hektet på styrketrening. Følger derfor Cassandra Forsythe som er ernæringsfysiolog og kick-ass markløfter. Helge Øgrim er smart og viktig å lese for nyhetsfolk. Det er ikke Veckomatsedel, men den er best når du trenger å finne ut hva du skal spise til middag.

Og så – syv hemmeligheter om meg selv:

1. Jeg fortid som budeie og har et skjult talent for melkemaskiner.

2. Er lettskremt og tåler nesten ikke å se skumle filmer.

3. Er 17 mai-entusiast og feirer skikkelig, skikkelig hvert år.

4. Danser i stuen til Anita Skorgans «Oliver» når ingen ser.

5. Hater ballspill. Mest fordi jeg er så dårlig til det.

6. Har som hemmelig mål å klare chin-ups.

7. Har en TV som er så utdatert at min lillebror kalte den retro.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Bloggpris fra Ordfront!

  1. Elsker din entusiasme. Syns du skal ta pokalen fra nettsida mi og legge den i høyremargen din – en pokal er tross alt noe å vise fram – og oppfordre resten av dine flotte bloggere til å gjøre det samme.

    Stå på. Livet blir bare bedre av det og glede og entusiasme smitter!

Legg igjen en kommentar

