Tid for Tænnis is back!

Er tilbake som sommerkåsør i Norgesglasset fra i dag. Fy søren, det var kjekt! Begynte dagen med å tusle rundt i studio med hodetelefoner på og hente fram noe som ligner et primalbrøl. Måtte ha noen takes på det, men til slutt, etter litt latterkrampe og en stoooor kopp kaffe så satt det. Det fine med kåseriene er at det gir meg en liten ventil til alle de tankene som er for tullete for intervjuformatet, for korte eller frekke eller annerledes. Og det får jeg nå! Norgesglasset – I love you! Hør primalbrølet her, de legges ut etter sendingen.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Tid for Tænnis is back!

  1. Heia
    Har akkurat funnet bloggen din og koser meg med intervjutips. Så snill du er som deler!
    Og så er det du som er Tænnis, det ante jeg jo ikke. Liker godt å høre deg i Norgesglasset.

    Min blogg går litt på sparebluss for tiden, eller det er vel jeg som gjør det. Men det tar seg vel opp.

    Fra høsten skal jeg bo et år i Spania. Mannen skal jobbe og jeg skal skrive. Det synes jeg er en grei fordeling.😉

    Lykke til videre med det du gjør. Jeg skal lese når du skriver.

    Alt godt fra Eirin

  2. Så herlig med et skriveår! Kunne godt tenke meg det selv, men jeg trenger et spennende prosjekt først. God sommer, Eirin!

Legg igjen en kommentar

