Ikea-slepp!

Foto: Elisabeth Sperre Alnes

I dag slippes Ikea- katalogen! Jeg skal kåsere og debattere om snobberi og hverdagsliv. Har litt sommerfugler i magen nå. Litt over en time til jeg skal på. Masse folk som har peiling på interiør. Jeg skal bare holde masken og skjule min lett forvirrede stilsans så godt jeg kan. Wish me luck!!

Skjønne Guro og Lene fra Dagbladet Søndag var der. I tillegg ble jeg kjent med masse fine interiørbloggere. Anbefaler særlig bloggen Avdelingen og Signes blogg Resignert.

14 kommentarer

Filed under Uncategorized

14 responses to “Ikea-slepp!

  1. Kommentaren blir; Lykke til! Og så vil jeg fortelle at jeg har funnet frem til bloggen din, og det er jeg veldig glad for! Drar nytte av dine tips som forholdsvis fersk bokbader: )

  2. Oj! Det er vanskelig å intervjue live. Møtte Margit Sandemo på Litteraturhuset til bokbad før sommeren. Det var veldig spennende, og krevende. For i avis, så kan du i det minste skjule det hvis intensiteten går ut av samtalen. Men på scenen blir alt tydelig. Så gøy jobb du har! Har du noen tips om det å intervjue live?

  3. Hei Ingvild. Jeg hørte deg i dag, og gratulerer! Jeg lo så jeg hylte noen ganger, og synes det var dagens høydepunkt. Veldig bra.🙂

  4. Det var utrolig godt å høre! Takk! Var litt nervøs for å snakke foran så mange, men det var jo en herlig gjeng. Og takk for skryt på den fine bloggen din!

  5. Veldig kjekt å høre deg på IKEA festen igår. Budskapet ditt skapte både gjenkjennende nikk samt lattertårer hos meg.
    Takk for at du anbefalte bloggen vår. Der smigret du oss blogger-nybegynnere.

  6. Hei Ingvild!
    Jeg må takke for et flott kåseri og ikke minst dine bidrag på trygdekontoret! Utrolig morsomt!
    Var også hyggelig å prate med deg og se de som «holder deg hjemme»!😉

    Jeg skal nå drikke te, synge pølsemaker pølsemaker, og svinge meg rundt stanga slik som folk flest!

  7. Nybegynnere, Avdelingen? Har ikke dere nettopp bikket 100 000 lesere? Det er jo sinnsykt bra!

    Jeg er helt enig, FargeBarn! Det er på tide med en god kopp te og litt swing i stangen. Jeg har forsøkt. Det gikk… ikke bra. Hør mer her:
    http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/409096/

  8. Ha ha utrolig morsomt!

    Jeg tviler på at du vil ha mitt gen når det kommer til matlaging…he he! Og spidemannmuffins var 1-2-3 pakke, og melis kan til og med jeg klare å lage! Men hysj, ikke si det til noen!😉

  9. Det er sant som jeg sa, jeg har null peil på interiør. Skulle ønske jeg kunne det dere kunne. Du får det til å se så lett ut. Jeg skulle hatt en interiørblogger hjem hit. Får ønske meg det til jul : )

  10. Skulle veldig gjerne hørt deg. Finner masse inspirasjon her på bloggen din. Jeg fikk derimot med meg en unik lansering i Bergen; hjemme hos interiørbloggeren Linda bak Norsk Stil (rapport på min blogg😉

  11. Hei igjen. Utfordringen ligger nok i det du nevner, nemlig å holde intensiteten oppe. Etter et bokbad kan jeg få kommentarer som at det var veldig interessant hele veien, mens andre igjen har nevnt at «når forfatteren snakket om det og det så ble det litt kjedelig», vanskelig å tilfredsstille alle. Uansett så tror jeg at jeg får bare fortsette å holde på, så blir det bedre og bedre: )

  12. Hørte akkurat skryt om deg og bokbadene dine! Når det gjelder tilbakemeldinger, pleier jeg alltid å lytte mest til de verste. Husk at de fleste sier bare det positive. Men det er de få surpompene som er ærlige jeg lærer mest av. Si takk og suuuug det til deg!

  13. Så hyggelig at du hadde hørt det! Ja; skal ta til meg!

  14. Hei du! Så festlig med link fra siden den! Thanx. Hyggelig du liker bloggen min. Det var en herlig Ikeaaften med bra underholdning. Liker stilen din. Både verbalt og looken. Skoene var til å utvikle misunnelse av, så de også på bryllupsbildene. NICE!! Ser så fin ut atte. Stå på, så ses vi nok snart! God helg til store og små under ditt tak! Signe

Legg igjen en kommentar

