Mest pop i 2010

Fy flate – for et år!

Da jeg kom tilbake etter foreldrepermisjon for nøyaktig ett år siden, hadde jeg et hovedmål – bloggen måtte opp og stå! Jeg ville dele tips, jeg ville knytte nærmere kontakt med dere, og jeg skjønte det var på tide for gamle Tennfjord å lære seg litt funky og nye teknologigreier. Men at responsen skulle bli så bra, det hadde jeg ikke trodd.

29 000 visninger

Jeg er stolt!

Den mest populære videoen var ikke, slik jeg trodde; Slik får du jobb i media. Neida, det var diskusjonen rundt opptakeren og hvorvidt den er bra eller bare noe herk når du intervjuer. Penn vs papir var også den som fikk flest kommentarer. På tredjeplass ligger en god, gammeldags sladresak: Gyldig fravær.

Takk for det gamle! Gleder meg vilt til å se dere i år også!

Ingvild

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “Mest pop i 2010

  1. Muligens ikke rette stedet for dette svaret, men jeg foretrekker både papir/penn og opptager. De har to forskjellige hensikter: opptager for korrekte sitat, papir/penn for beskrivelser.

  2. Enig med deg, Pjeck! Godt å ha begge deler for hånden.

  3. Hei, jeg er innom bloggen din innimellom, og liker veldig godt postene dine. Jeg er ikke journalist selv, men har allikevel stor glede av tipsene dine (de kan nemlig være nyttige for folk i andre profesjoner også:-).

    Jeg synes det virker som om du har en veldig tydelig målsetning med bloggen din. Og det hadde vært interessant å høre mer om det, hva du tenker om blogging, og om du for eksempel bruker den bevisst ift å profilere deg profesjonelt. Krysser fingrene for en slik bloggpost:-)

    Hilsen Karianne

  4. Hei Mammadamen!
    Så glad for å høre at du liker bloggen!
    Jeg laget en plan for bloggen fordi jeg
    a) hadde en dritdårlig og kjedelig blogg i utgangspunktet
    b) savnet et sted å diskutere metode.
    Som journalist er jeg ute på jobb med mange forskjellige fotografer. Jeg ser hvordan de jobber og tenker. Men jeg er jo nesten aldri på jobb med andre journalister. Nå skal ingen beskylde pressen for å pushe en dele-kultur i utgangspunktet. Men jeg savnet altså å snakke med andre om HVORDAN og ikke minst HVORFOR. Så tenkte jeg at jeg bare fikk begynne selv. At responsen skulle bli så god, og at så mange andre også ville snakke, har vært en gledelig overraskelse.
    At den i tillegg får frem hva jeg arbeider med, hvordan jeg arbeider og at hva jeg står for journalistisk, ser jeg bare som en fordel.

    Men du, er det lov å snakke litt sånn gravideting også? Hvor langt er du på vei? Og grattis, forresten : )

  5. Hei, takk for godt svar! Synes definitivt litt gravid- og mammating er lov. Morsomt hvis du skriver litt om det! Prøver å etterleve personlig, men ikke privat i mine blogginnlegg. Nå har ikke jeg en så tydelig faglig agenda som du med bloggen min, noe jeg dog skulle ønske jeg hadde … men en blogg er jo en god kanal å kombinere faglig med personlig, og riktig gjort kan det kanskje bidra til å profilere på mer helhetlig … !?

    God fredag!

  6. Ps Er seks måneder på vei! Takk for gratulasjon:)

Legg igjen en kommentar

