Stilling ledig: Superhelt

Noen ganger trenger man et lite hverdagsmirakel. Jeg har opplevd mange av dem. Som den gangen Kåre Sæther ga meg sommerjobb i Sunnmørsposten, selv om jeg ikke kjente en gate eller kjeft i Ålesund. Bjarne Kvam som lærte meg opp på krim i Bergens Tidende. Jane Throndsen som ga meg vikariat i Magasinet før jeg hadde skrevet en eneste featureartikkel, bare fordi hun hadde troen på meg. Min søster Anja Aaboen Sletten lærte meg å blogge. Bente Kalsnes åpnet døren inn til sosiale medier. Asbjørn Halvorsen, Bjørn Johan Jacobsen i NRK, listen er lang, lang, lang.

Men de har alle hjulpet meg. Og noen har hjulpet deg.

Har du hjulpet noen tilbake? 

Verden trenger superhelter. Stillingen er ledig for snarlig tiltredelse.

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “Stilling ledig: Superhelt

  1. Takk for en fin start på dagen, Tennfjord.🙂

    Du er min superhelt, vet du … Du og unge herr Sunde. Uten spark fra dere hadde ikke jeg våget.🙂 Takk!

  2. Jeg har veldig, veldig lyst på et sånt hjemmelaget superhelt-kostyme. Jeg kan lage det under påskudd av å ha barn. Og jeg hadde betalt veldig mye for å se Herr Sunde i ett.

  3. Forsiktig med hva du ønsker deg nå … husk at du snart fyller år.😉

  4. Jeg vil ha en svart kappe! Jeg vil ha sånn liten maske som han første i videoen setter på seg. Og en grønn strømpebukse. Flaskegrønn. Ta ta tahhah! Super-Tennfjord flyr igjen!

  5. Birgit Opheim

    Nydelig innlegg. Raushet er gull.

  6. Du skal ikke kimse av slike superhelter. Jeg kan ramse opp mine når som helst. Veit akkurat hvem som har hjulpet meg dit jeg er i dag. Prøver så godt jeg kan å gjøre en forskjell for andre. Hadde for eksempel medarbeidersamtale med mine faste frilansere i DT Drammen. Der var det mange muligheter til å være superhelt, all den tid vi var lavterskel for unge, lovende frilansere. Husker også alltid å takke folk som gir meg tilbakemeldinger – selv om det er negativt. Kan vurdere å legge inn en liten ta-taaa etter hver «husk også» eller «visste du at» jeg gir og får med jevne mellomrom🙂

Legg igjen en kommentar

